Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Goodbye My Lover


Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,

Yes I saw you were blind and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.

You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.


Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.


I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.




Ελληνική μετάφραση:

Μήπως σε απαγοήτευσα ή διέλυσα τις ελπίδες σου;
Θα έπρεπε να αισθάνομαι ένοχος ή να αφήσω τους δικαστές να αποφανθούν;
Γιατί το είδα το τέλος προτού ακόμα ξεκινήσουμε,
Ναι, το είδα πως ήσουν τυφλή και το ήξερα πως είχα νικήσει.
Οπότε πήρα ό,τι ήταν δικό μου από προαιώνιο δικαίωμα.
Πήρα την ψυχή σου έξω στη νύχτα.
Ίσως να τελείωσε, αλλά δε θα σταματήσει εκεί.
Είμαι εδώ για σένα... αν μόνο νοιαζόσουν.
Άγγιξες την καρδιά μου Άγγιξες την ψυχή μου
Άλλαξες τη ζωή μου και όλους τους στόχους μου.
Η Αγάπη είναι τυφλή και αυτό το ήξερα όταν,
Η καρδιά μου τυφλώθηκε από εσένα.
Έχω φιλήσει τα χείλη σου και κράτησα το κεφάλι σου.
Μοιράστηκα τα όνειρά σου και μοιράστηκα το κρεββάτι σου.
Σε ξέρω καλά ξέρω τη μυρωδιά σου.
Είμαι εθισμένος σε σένα.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

Ονειρεύομαι και όταν ξυπνώ,
Δεν μπορείς να σπάσεις την ψυχή μου - είναι τα όνειρα που μου παίρνεις.
Και καθώς προχωράς, να με θυμάσαι,
Να μας θυμάσαι και όλα αυτά που ήμασταν.
Σε έχω δει να κλαίς, σε έχω δει να χαμογελάς.
Σε έχω δει να κοιμάσαι για λιγάκι.
Θα ήμουν ο πατέρας του παιδιού σου.
Θα ξόδευα μία ολόκληρη ζωή μαζί σου.
Γνωρίζω τους φόβους σου και εσύ τους δικούς μου.
Είχαμε τις αμφιβολίες μας αλλα τώρα είμαστε εντάξει.
Και σ' αγαπώ, το ορκίζομαι πως είναι αλήθεια.
Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

Και ακόμα κρατώ το χέρι σου στο δικό μου.
Στο δικό μου καθώς αποκοιμιέμαι.
Και θα την υποφέρω την ψυχή μου στον χρόνο.
Όταν θα γονατίζω στα πόδια σου.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

'Εχε γειά ερωμένη μου
Αντίο φίλη μου.
Υπήρξες η μοναδική.
Υπήρξες η μοναδική για μένα.

Είμαι τόσο κούφιος, μωρό μου, είμαι τόσο κούφιος.
είμαι τόσο, τόσο, μα τόσο κούφιος.
Είμαι τόσο κούφιος, μωρό μου, είμαι τόσο κούφιος.
είμαι τόσο, τόσο, μα τόσο κούφιος.

1 σχόλιο:

artemimoula@yahoo.com είπε...

kai gamw ta tragoudia...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3